dijous, de juliol 22, 2004

Tot i res

Acabo d'escriure un post super llarg i abans de llegir-lo l'he esborrat. No em demaneu el perque ja que no us ho sabria explicar. La conclusió(o potser una de les moltes conclusions) que n'he tret és que escriure clarifica molt les idees, cosa que ja sabia però poques vegades havia posat en pràctica. Tan de bo tot fos tan senzill com les paraules escrites sobre un full en blanc (possible justificació del nom de la web?) perquè la vida és bonica però a vegades complicada.

Sara

2 Comments:

Blogger el xiuxiueig del vent said...

I així és com va nèixer la paraula AMISTAT.
M'han agradat molt aquestes línees que has escrit i em fa ràbia no poder contestar-te-les ara com deuria, però així que pugui ho faré.
Una abraçada,
Sara

5:31 a. m.  
Blogger Laia said...

Sara, no sé si te'n recordes però una vegada em vas dir que no havia de deixar mai d'escriure en el meu diari, ja que jo et vaig comentar que feia temps que no hi escrivia. La veritat és que des d'aquell dia ara hi escric més sobint, i potser tot allò que escric ningú ho llegirà mai, però jo escric i segurament ho faig perquè mai m'oblidi dels bons moments tot i que a vegades també escric sobre els moments no tan bons. Jo també crec que escriure és una manera de poder expressar tot allò que tens a dins i que a vegades no ho pots treure. Escriure et fa pensar a tu mateix i, si algu ho llegirà o no, és una altra cosa.

7:30 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home