dissabte, de setembre 30, 2006

Ilargia


Esaiozu euri ari
Berriz ez jauzteko
Esan bakardade ari
Gaur ez etortzeko

Ehuzten nauen soka zara
Ta itotzen nauena
Ametsak sortu zizkidana
Galtzen dituena

Zuretzat ilargia
Lapurtuko nuke gauero
Eta zu itsu zaude
Bere argia ikusteko

Irrifarrez gero minez
Eragin didazu negarra
Nire sua itzali da
Ez zara gaueko izar bakarra

Esan sentitzen dudana
Ez dela egia
Une batez zinizteko
Ez garen guztia

Zuretzat ilargia
Lapurtuko nuke gauero
Eta zu itsu zaude
Bere argia ikusteko

Irrifarrez gero minez
Eragin didazu negarra
Nire sua itzali da
Ez zara gaueko izar bakarra

Míra-la, és ella la que et mira, ella la que et veu, la que et protegeix i consola...
No pot ser altra que la lluna corberenca.

2 Comments:

Blogger Laia said...

La meva cançó!! perquè és meva, ho has de reconèixer, que jo te la vaig fer descobrir :P M'ENCANTA! de les millors cançons que s'han fet...x cert diumenge crec que toca ken zazpi al camp 9!!

1:12 p. m.  
Blogger el xiuxiueig del vent said...

Faig un canvi d'alfabet i intercanvio les m's per les t's. Queda tillor!:-p
Sí,sí, avui mocava Ken Zazpi i het fallam! A la pròxita no ens ho perdonaran!

2:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home